Te Koop: 22mm Super-J Louis JUB Watch Band two-tone.
Merk en model:
Gekocht bij Strapcode. 22mm Super-J Louis JUB Watch Band two-tone Miltat. Geschikt voor Seiko SKX.
Dit is echt een hele fijne, zware en mooi afgewerkte band. Topkwaliteit. Kijk maar eens bij strapcode voor de spec’s. Zie: Seiko Mod SKX007 SKX009 Curved End J Louis Bracelet | Strapcode
Gekocht in april 2021.
Conditie (krassen, werking etc) : Nette en complete staat. Amper gedragen. Een paar hele lichte -en onvermijdelijke- deskdive sporen op de sluiting. Alle schakels zitten erbij.
Verzendkosten of afgehaald:
Verzenden voor rekening en risico van koper en na ontvangst volledige betaling. Bezichtigen/afhalen kan in overleg uiteraard ook.
Vraagprijs: € 80. Het bandje mag weg, maar dat hoeft niet. Bieden mag, maar houd het netjes ajb. Op ongefundeerde en irreële biedingen ga ik niet in, op vragen naar mijn beste of mijn laagste prijs reageer ik niet. Geen interesse in ruil.
Betalen uitsluitend via bankoverschrijving. Geen cash, paypal, etc.
Als ik het bandje minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Ik probeer dan zsm te reageren. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Foto’s: