Te koop aangeboden: Rolex Submariner 16610LV (Kermit)

Nieuwjaarsknaller: te koop aangeboden, zolang een ander horloge hier op het forum nog te koop staat, een prachtige Rolex Submariner LV. Late M-Serial, geleverd in 2009 in Japan. Set komt met box en card. De Sub heb ik in december gekocht bij een op het forum bekende handelaar. Zie onderstaand het verplichte rijtje en recente foto’s.

Merk en model: Rolex Submariner 16610LV (Kermit)

Diameter: 40mm
Leeftijd: 2009 (late M-serial)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2025
Factuur en/of certificaat: originele card en factuur van handelaar
Originele doos en/of eventuele accessoires: box en card
Verzendkosten of afgehaald in regio: ophalen regio Den Haag
Conditie (krassen, werking etc): zeer nette staat, zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: 3135
Vraagprijs: €11.900,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

45 likes

Up! :arrow_up: Prijs naar €11.750,-

De afgelopen tijd heb ik veel (in)ruil voorstellen ontvangen, maar voorkeur gaat echt uit naar verkoop. Mocht je een mooie 16710 (zonder lugholes, voorkeur Coke), nieuwe OP in 36mm (Med Blue of Pistachio), Ed White 321 Speedy of Silver Snoopy Speedy in de collectie hebben waar je vanaf wilt, dan heb ik mogelijk interesse in een ruil. Ruilwaarde zet ik op €12.250,-.

Daarnaast heb ik vragen gekregen over de service historie: die is mij niet bekend. Voor aanschaf is het horloge ter controle bij Tempus open geweest, waar geen extra werkzaamheden uit naar voren zijn gekomen. De Sub is afgesteld en loopt op de pols bij dagelijks gebruik ruim binnen specs.

Foto’s van de set komen nog, maar hieronder nog wat nieuw materiaal van het horloge :slightly_smiling_face:

13 likes