Te koop Aevig Balaur
Het is een prachtig horloge maar helaas ik draag alleen vintage, deze is daarom maar een paar keer een dagje gedragen. Jammer van zo’n mooi ding dus mag deze naar een nieuwe liefhebber.
Dit is een duikhorloge met interne bezel te bedienen met de kroon op twee uur.
Waterdichtheid tot wel 300 meter. Het uurwerk is een echte ETA 2824-2 geen kloon! De kast is voorzien van schroefkroon, heeft drilled lugs zodat je zonder schade banden kan wisselen.
Ook de band is heel bijzonder de middelste schakel geeft de indruk van draken schubben wat verwijst naar de naamgever de Balaur. De sluiting heeft zowel een duikextenste als micro instelling.
Zelfs de deksel is heel erg mooi gedecoreerd.
De originele box, lederen etui en alle schakels zitten er natuurlijk nog bij.
Zelfs voorzien van een halve schakel voor perfecte passing.
Aevig is een Nederlands microbrand, de Balaur is niet meer nieuw leverbaar dus grijp je kans.
Meer informatie vind je hier: https://www.thetimebum.com/2016/10/aevig-balaur.html
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Aevig Balaur
Diameter: 42 mm
Leeftijd: uit 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Nieuw gekocht in 2017
Factuur en/of certificaat: n.v.t.
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: ophalen en verzenden is mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): In nieuwstaat slechts een paar keer binnenshuis gedragen
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2 automaat zonder datum
Vraagprijs: €420,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.