Het blijkt na een proefperiode dat mijn informatiebehoefte om de pols vele malen kleiner is dan dat ik had ingeschat. Dit prachtig staaltje techniek mag dan ook naar een nieuwe liefhebber zodat ik op zoek kan naar iets eenvoudigs.
In uitstekende staat verkerende Apple Watch Ultra 2. Dit is een ‘tweede kans’ zoals Coolblue ze noemt en wordt geleverd met de Coolblue aankoop factuur van januari 2025. Er wordt 24 maanden garantie verleent dus nog een fors aantal maanden. De Apple datum van eerste verkoop die bij het serienummer hoort ligt verder terug (09/2024) waardoor de Apple garantie verlopen is.
Alles werkt zoals het moet, titanium kast is in zeer goede staat, ik zie geen krassen op het saffier en de batterij kwaliteit staat op 96%
Wordt geleverd met zoals gezegd de digtale factuur (ik ben niet de eerste eigenaar), maar liefst 8 bandjes waarvan 2 originele Apple, oplaadkabel en dozen. Ik zal hem volledig afgekoppeld van mijn iPhone en iCloud opleveren. De zwarte band op de laatste foto zat er ook bij toen ik hem kocht, in gedragen staat, ik heb hem niet gebruikt, zal hem er voor de volledigheid bij doen.
Het rijtje:
Merk en model: Apple Watch Ultra 2
Diameter: 49mm
Leeftijd: 09/2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 03/2026
Factuur en/of certificaat: Factuur van Coolblue 19/01/2025
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, alle papieren, alpine band blauw, magnetische laadkabel, nomad band geel, 6 verschillende (niet-apple) banden in diverse kleuren en soorten waaronder een imho prima rubberen strap met vouwsluiting.
Verzendkosten of afgehaald in regio: in overleg.
Conditie (krassen, werking etc): Zie hierboven.
Soort uurwerk en kaliber: draagbare polscomputer
Vraagprijs: €435, lijkt me gezien de volledige set en restgarantie aangenaam.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.