TE KOOP: Apple Watch Ultra 3 Zwart (Nieuwstaat)

Hoi,

Hierbij bied ik mijn Apple Watch Ultra 3 Black te koop aan. Horloge is bijna niet gedragen en dat is te zien aan de nieuwstaat. Voorkeur gaat toch naar Garmin wegens data voor het hardlopen.

Merk en model: Apple Watch Ultra 3 Zwart
Diameter: 49mm
Leeftijd: December 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): December 2025
Factuur en/of certificaat: Factuur uiteraard aanwezig. Garantie tot december 2026.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full Set. Met het originele Ocean bandje erbij en de Trail loop maat M/L zit zelfs nog in een ongeopende gesealde verpakking (zie foto’s)
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk, verzendkosten- en risico voor rekening koper
Conditie (krassen, werking etc): Nieuwstaat, geen krassen of gebruikerssporen. Heeft ook altijd een screenprotector op gezeten, dus glas is krasvrij. Kan er als je wilt een nieuwe screenprotector bij doen, uiteraard kostenloos :wink:
Batterijconditie: 100%
Soort uurwerk en kaliber: S10 SiP
Vraagprijs: €675,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

2 likes