In december 2024 ben ik op zoek gegaan naar het horloge met de ultieme groene wijzerplaat. Omdat een Cartier Santos in het groen nog even buiten bereik was, heb ik deze toen nieuw besteld bij een online retailer. En daar heb ik geen moment spijt van gehad.
Maar met de aankoop van een eigen woning zijn de prioriteiten wat verschoven. Dus daarom gaat dit prachtige groene horloge weer in de verkoop.
Leuke bijkomstigheid: dit horloge komt standaard niet op de stalen band. De groene variant wordt alleen met op zwartleren band, met Baume Mercier sluiting, verkocht. De stalen band heb ik rechtstreeks bij Baume Mercier besteld, t.w.v. € 740(!). De leren band is daarom ook volledig ongebruikt. Er zitten twee extra schakels bij de stalen band en mijn polsen zijn 20cm in omtrek.
Merk en model: Baume Mercier Clifton 10592
Diameter: 40mm
Leeftijd: 08-01-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08-01-2025
Factuur en/of certificaat: Alles aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Alles + doosje en factuur van de stalen band
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzekerde verzendkosten inbegrepen, ophalen regio Alkmaar
Conditie (krassen, werking etc): 95/100 en uiteraard nog vol in de garantie
Soort uurwerk en kaliber: Baumatic BM13-1975A
Vraagprijs: € 2500
Heb je vragen of wil je meer dan de vraagprijs betalen? Stuur me dan even een berichtje!
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.