Te Koop: Breitling Avenger (Nieuwstaat)

Te koop:

Met nog steeds enige twijfel zet ik hierbij mijn Breitling Avenger te koop. Eén van de laatste Avengers met het nog echte (althans dat vind ik) Breitling Wing logo. Ik vind het nog steeds een schitterend horloge maar merk steeds vaker dat ik het toch net even iets te groot vind voor mijn pols. Wordt geleverd inclusief een extra rubber band voorzien van gesp.

Merk en model: Breitling Avenger.
Diameter: 43 mm.
Leeftijd: Bijna 1 jaar (April 2023).
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): April 2023, 1e eigenaar.
Factuur en/of certificaat: Certificaat.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Geheel compleet.
Verzendkosten of afgehaald: Nader te bepalen. Verzenden geschiedt altijd op kosten en risico van koper.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed tot mint (een enkel haarlijntje zal altijd wel te vinden zijn).
Soort uurwerk en kaliber: Automaat B17.
Vraagprijs: €3290 (Nieuwprijs €4060 incl. extra band en gesp, betaling enkel via bankoverschrijving). Op onzin biedingen wordt niet gereageerd.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

D3145196-84A2-4F54-8A14-EC2C41D5319B

52D581C1-AAE6-4FC3-A625-6972AD766329

10 likes

UP.

PAASAANBIEDING; voor de snelle beslisser en enkel dit weekend, €2895,00.

2 likes

UP.
En prijs UP naar €3095 (inclusief nog een ruim een jaar fabrieksgarantie)!

Ruil wordt beperkt overwogen. Denk aan bv Tudor (max 39mm), in zeer goede staat en liefst nog met garantie. Ruilwaarde €3290.

Omhoog.

1 like

Bieden is niet verboden…

2 likes

Up en megadown naar €2750

1 like