Te koop Breitling chronometre B-1

Te koop:

Merk en model: Breitling chronomete B-1 A78362
Diameter: 43mm
Leeftijd: nieuw gekocht 2004
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 27-8-2004 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Ja, afgestempeld “international warranty”.
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet met doos, om doos, reverse schakels.
Verzendkosten of afgehaald: ophalen of verzenden na vooruitbetaling risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): horloge is bijna 20 jaar oud dus bevat wat krasjes maar geen opvallende schade.
Soort uurwerk en kaliber: Breitling superquartz
Vraagprijs: €1800,- of doe een bod

Deze Breitling is bijna 20 jaar in mijn bezit. Altijd heel zuinig op geweest en nog in zeer goede staat. Helaas draag ik hem nog zelden en vind het zonde om zo’n mooi horloge in de kast te laten liggen.

Het horloge is in zeer goede staat, echter de backlight functie werkt niet meer. Ik gebruik deze functie nooit dus heb hier geen aandacht aan besteed. De batterij heb ik de laatste paar keer zelf vervangen. De originele batterij kost een paar euro en de caseopener lever ik mee. Uiteraard kan de nieuwe eigenaar deze functies laten maken bij Breitling.

Het bepalen van een prijs vind ik lastig. Ik heb online prijzen nu als referentie genomen met in het achterhoofd dat de nieuwe eigenaar hem wellicht naar Breitling wil sturen voor een check up. Doe gerust een bod.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

Prijsaanpassing, vaste prijs €1500,-

2 likes

Nieuwe prijs €1400,-

2 likes