Te Koop aangeboden mijn Breitling Colt GMT A32350 in werkelijk uitstekende staat. Mocht je op zoek zijn naar een Breitling met het old school Breitling DNA… search no more.
Zoals gezegd naar mijn mening in Topstaat, heb hem dan ook nauwelijks gedragen, toch wat te zorgelijk voor krasjes, doe er je voordeel mee. Kijk goed naar de foto’s, zo eerlijk mogelijk gemaakt en ze zijn onderdeel van de beschrijving.
Bezel klikt soepel, opwinden idem soepel, datum wijzigt keurig via snelverzet en voorbij 00:00, loopt zelfs binnen COSC, band is op volledige lengte.
Voor de ‘OCD’rs’ onder ons (in jest
), er zit op het saffier bij de 4 een minuscuul tikje wat niet te zien is met het blote oog en door mij ook niet voelbaar. De maximale vergroting van mijn iPhone en dan nog de foto uitgesneden vertoont bijna niks maar toch wel een minuscuul iets. Ik wil later niet horen dat ik het niet heb vermeld dus bij deze heb ik er ruime aandacht aan besteed aan… ja, aan wat eigenlijk? Oordeel zelf.
Wordt geleverd met goede buitendoos, aan de buitenkant een prima binnendoos, aan de binnenkant, zoals het hoort bij Breitling dozen van deze leeftijd, is er een weekmakers feestje geweest. De travelcase is goed, boekjes aanwezig evenals het chronometre certificaat en het garantieboekje.
FAQ
Ik ben niet de eerste eigenaar
De onderhoudshistorie is mij onbekend
De waterdichtheid is niet gegarandeerd, mijn horloges komen nooit in aanraking met water.
Merk en model: Breitling Colt GMT A32350
Diameter: 40.5 mm met 20mm lugs
Leeftijd: 05/2012
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07/2025
Factuur en/of certificaat: Chronometre certificaat en garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: Dozen, boekjes, band op volle lengte.
Verzendkosten of afgehaald in regio: In overleg
Conditie (krassen, werking etc): Zie hierboven
Soort uurwerk en kaliber: B32 (base ETA2893-2) automatic GMT
Vraagprijs: 1775,-
Geen ruil/inruil.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.