Te Koop: Breitling Colt Superquartz full set

De collectie moet flink worden gereduceerd i.v.m. andere prioriteiten. Ik heb maar één pols en gewoon te veel horloges. Als eerste mag deze weg. Een heerlijke grab and go watch vanwege het superquartz uurwerk. Dus ook nagenoeg onderhoudsvrij.
Gekocht bij een Belgische juwelier via Chrono24. De Juwelier geeft zelf 3 jaar garantie op het uurwerk. Alle papieren zitten erbij en de band is ongedragen. Deze is aftermarket en heft de originele gesp. Hij is thans gegarandeerd tot 50m waterdicht dus niet mee zwemmen voordat je zelf een waterdichtheidstest tot 200m laat uitvoeren. Heb ook wat foto’s van de dealer gepost en wat van mijzelf.

:
Te Koop:
Merk en model: Breitling Colt quartz A74380
Diameter: 41mm
Leeftijd: 2008
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Januari 2026
Factuur en/of certificaat: Alle papieren aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: zie boven.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzekerd verzenden. kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): In zeer goede staat voor de leeftijd. Zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Breitling super quartz
Vraagprijs: 1500 euro ex verzenden.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

PS Die gangreserve is natuurlijk een foutje. Deze loopt tot de batterij leeg is.

10 likes