Te Koop: Bulova Jet Star Zilver (nieuw!)

Ik dacht dat dit horloge mijn vuurtje voor het verzamelen weer zou aanwakkeren maar niets is minder waar. Ik heb het horlogespel een beetje uitgespeeld. Omdat ik de band hebt ingekort kan ik hem niet meer terugsturen en daarom kan iemand hier nu een hele aantrekkelijke deal maken. Band is op maat voor een 17cm pols maar alle schakels zitten er natuurlijk bij.

Merk en model: Bulova Jet Star 96B472
Diameter: 40mm
Leeftijd: 8 dagen.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12 februari 2026
Factuur en/of certificaat: compleet met alles
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet met alles.
Verzendkosten of afgehaald in regio:
Conditie (krassen, werking etc): gewoon als nieuw.
Soort uurwerk en kaliber: Bulova Precisionist 262kHz caliber met vloeiend glijdende secondewijzer.
Vraagprijs: Heb er 378 euro voor betaald mag nu weg voor 275 euro inclusief verzenden.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

16 likes