Te koop: Bulova Racer - 98B432

HF-Lieden,

Aangezien ik toch steeds weer terugkom bij dressers en “sporty dressers” mag dit, overigens toch wel fijne, horloge gaan.

Niet vaak gedragen, maar ondanks het formaat, wel een prettig dragend en best vrolijk horloge. Ik werd er in ieder geval steeds wel weer blij van. :smiley:

Voorkeur heeft verkoop omdat ik momenteel behoorlijk voorzien en verzadigd ben en even pas op de plaats wil gaan maken. :hugs:

De gegevens:

Merk/type : **Bulova Racer - 98B432 **
Uurwerk : OS21 - Quartz
Diameter : 42 mm
Dikte : 12,95 mm
Lugbreedte: 22 mm
Waterdichtheid : 100m
Datum : Ja
Lume : Ja
leeftijd : 14 juni 2025
Garantie tot : juni 2028

In mijn bezit sinds: juni 2025, eerste eigenaar

De kast. Conditie : Nieuwstaat. Met een loepje of macrolens ongetwijfeld wat te vinden want uiteraard af en toe gedragen.

Het saffierglas en de bezel zijn in Nieuwstaat.

De band (met vlindersluiting) zijn in Nieuwstaat staat.

Totale conditie : Nieuwstaat.

Toebehoren : Sleeve, doos, boekje, garantiekaart en extra schakels.

Levering : Aangetekend verzenden heeft de voorkeur, maar afhalen, ergens afspreken is wel bespreekbaar.

Vraagprijs : € 350,-- incl. verzendkosten. List € 429,–
Ik bijt niet, denk graag mee, ben de beroerdste niet. Denk je een mooi voorstel te kunnen doen? Probeer het gerust. Niet geschoten is altijd mis.

Ruil: Geen ruil

Bij vragen, vraag! :smiley:

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

En een plaatje van de Bulova site.

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd\

9 likes