Te koop: Bulova Titanium Curv. Nieuwstaat

Te koop (geen interesse in ruilen, ben wat aan het uitdunnen).

Dit was (en is nog steeds) liefde op het eerste gezicht. Een zeer eigenzinnig, mooi vormgegeven model van Bulova. Titanium, koffiekleurige dial met goudachtige accenten, saffierglas, hoog frequentie (262Khz) quarts, originele mooi meegebogen rubberen band met als extra de originele Bulova dubbele vlindersluiting. Helemaal compleet dus. Maar ik draag hem eigenlijk nooit. Dan beschadigt hij natuurlijk ook niet niet, maar het is ook weer jammer van dat mooie ding. Tijdje getwijfeld, nu toch maar in de verkoop.

Merk en model: Bulova Curv Titanium Chronograph 98A162
Diameter: ca. 44mm
Leeftijd: door vorige eigenaar 2023 nieuw bij Nl juwelier aangeschaft
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2023
Factuur en/of certificaat: geen, wel originele handleiding
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set
Verzendkosten of afgehaald: in overleg. Verzenden alleen extra verzekerd
Conditie (krassen, werking etc): ik zie geen krassen. Klein veegje op de sluiting. Nieuwstaat. Wat stof op rubber band
Soort uurwerk en kaliber: 262 Khz quarts chronograph 98A162
Vraagprijs: 500
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Uiteraard bevestig ik dat.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes

Up. En mocht je een passend (=: net) bod overwegen en dat met me willen delen: laat maar horen.

1 like

En up!

1 like

Goed: éénmalige prijsverlaging tot 450 euro, hier opgehaald. En daar zal het bij blijven.

1 like

Dit mooie horloge voor die mooie prijs nog maar eens onder de aandacht. En in werkelijkheid is het natuurlijk pas écht mooi.

1 like

oh, hadden jullie deze eigenlijk al gezien?

1 like

Het wordt weer warm buiten, al bijna zomer! Tijd voor een curve met rubberband natuurlijk. Dit is hem! Erg mooi, maar ik draag eigenlijk nog maar één horloge. Dus…