Te koop, Cartier Santos Galbée XL

Hallo allemaal,

Met een beetje pijn in het hart ga ik deze Cartier Galbée verkopen. Het ontbreken van micro adjustments in de band maakt dat deze mij eigenlijk nooit echt comfortabel op de pols heeft gelegen.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Cartier Santos Galbée XL 2823
Diameter: 32 x 45 mm
Leeftijd: ± 2015
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): November 2023
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: met doos en authenticity report, zonder originele papieren
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide waarbij kosten en risico verzending voor koper is
Conditie (krassen, werking etc): Normale draagsporen. Band zeer goed en de polished bezel heeft enkele haarfijne krasjes, deze krijg ik niet op de foto.
Soort uurwerk en kaliber: Cartier 049
Vraagprijs: 4550,-

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).





20 likes

:arrow_up: up

Up op de vrije dag

:up: en de prijs :arrow_down: naar €4450