Hierbij bied ik aan mijn schitterende Cartier Santos Large aan. Een wat aparte verschijning met zijn geguillocheerde donker blauwe wijzerplaat en zijn blauwe PVD lunette. Het horloge is zeer weinig gedragen en uitsluitend op de blauwe rubberen band. Deze heeft een vouwsluiting. De bracelet is onaangeroerd en uitsluitend op mijn maat afgesteld met het geweldige smart link systeem. En het wisselen tussen de bracelet en band gaat via het quickswitch wissel systeem. Gereedschap is daardoor allemaal niet nodig en in een handomdraai gedaan. Het horloge wordt aangeboden om gelden vrij te maken voor een wat grotere aankoop waar ik voor aan het sparen ben.
Het horloge is van november 2023 en gekocht bij Schaap&Citroen (factuur aanwezig ter inzage). De aanschafprijs bedroeg €8.800,-. Het betreft een volledige set met een uitloop garantieperiode tot november 2031.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Merk en model:Cartier Santos Large
Diameter: 39,8mm x 47,5mm. De hoogte bedraagt 9,4mm.
Leeftijd: november 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):december 2025 middels ruildeal (en ben tweede eigenaar).
Factuur en/of certificaat: alle papieren aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires:alles aanwezig
Verzendkosten of afgehaald in regio:persoonlijke overdracht
Conditie (krassen, werking etc):uitmuntend (bijna mint zou ik zeggen)
Soort uurwerk en kaliber:automaat (inhouse) uurwerk 1847MC
Het horloge heeft een waterdichtheid van 10ATM (100m ), saffier glas en de wijzers hebben super luminova. De gangreserve is nabij de 42uur.
Voor meer info/foto’s kunt u mij uiteraard een berichtje sturen.
Een geweldig sporthorloge met dressers allure.
Vraagprijs:€7.350,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.