Te koop: Cartier Tank Must Large, WSTA0052 op staal, zeer compleet.

Ik ben mijn collectie aan het inkrimpen en de meest uitgesproken en minst gedragen horloges mogen gaan. Ik heb mijn zinnen op wat anders moois gezet. Ook mijn geliefde tankje mag gaan, ik heb het nauwelijks gedragen.

Nieuw aangeschaft in 2023 op de stalen band die onmiddellijk in de doos is gegaan. Daarbij 2 originele leren banden (zwart kale en een donkerblauwe krokodil band, inclusief 2 originele doornsluitingen. Aangevuld met een zeer nette Forstner Mesh band. In 2025 is er een nieuwe batterij in gezet door het Cartier servicecenter.

Het staat allemaal zeer netjes, te netjes voor mij. Ik neig toch meer naar de tool watches. Daarom voor een van de leden wellicht een mooie kans om zo voor de kerst een heel complete set te kopen in nieuwstaat.

Merk en model: Cartier WSTA 0052
Diameter: 33,7 mm x 25,5 mm
Leeftijd: 2023 (in de garantie tot 2031)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2-2023
Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Aanwezig. Op ongedragen stalen band, inclusief extra 2 originele leren banden (zwart kalf) en (donkerblauw krokodil), inclsuief 2x origineel doornsluiting, inclusief Forster mest bracelet
Verzendkosten of afgehaald: Afgehaald
Conditie (krassen, werking etc): 99%
Soort uurwerk en kaliber: Quartz movement, 1847MC.
Vraagprijs: € 3.500,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

43 likes

Mooi cadeau zo voor kerst. Daar kun je mee voor de dag komen. Even onder de aandacht.

9 likes

Weer even onder de aandacht.
Ik pas de prijs aan naar € 3.400,-

5 likes

Even onder de aandacht.
Prijs naar €3.350,-

Foto van de mesh band.

4 likes