Ik ga veel verkopen en dit is o.a. een exemplaar dat weg mag. Met deze ben je klaar voor het WK2026.
Even de functies
Wereldtijd 31 tijdzones (48 steden + gecoördineerde universele tijd), zomertijd aan/uit
Stopwatch van 1/100 seconden Meetcapaciteit: 00’00’‘00~59’59’'99 (voor de eerste 60 minuten) 1:00’00~23:59’59 (na 60 minuten) Meeteenheid: 1/100 seconden (voor de eerste 60 minuten) 1 seconde (na 60 minuten) Meetmodi: Verstreken tijd, tussentijd, tijden 1e en 2e plaats
Afteltimer Meeteenheid: 1 seconde Aftelbereik: 24 uur Instelbereik voor starttijd aftellen: 1 seconde tot 24 uur (stappen van 1 seconde, stappen van 1 minuut en stappen van 1 uur)
5 dagelijkse alarmen
Uursignaal
Dubbele ledverlichting Ledverlichting voor wijzerplaat (Super Illuminator, instelbare verlichtingsduur (1,5 of 3 seconden), nagloeien) led-achtergrondverlichting voor het digitale display (Super Illuminator, instelbare verlichtingsduur (1,5 of 3 seconden), nagloeien)
Led: Wit
Volledig automatische kalender (tot jaar 2099)
Knopbedieningstoon aan/uit
Nauwkeurigheid: ± 15 seconden per maand
Wijzerverschuivingsfunctie (wijzers schuiven weg voor een onbelemmerd zicht op de inhoud van het digitale display.)
Regelmatige tijdwaarneming: Analoog: 2 wijzers (uur, minuut (wijzers bewegen elke 20 seconden)), 1 wijzerplaat (dag) Digitaal: Uur, minuut, seconde, pm, maand, datum
Merk en model: Casio G-shock GM-2110D-4A
Diameter: l x b x h= 49.3 × 44.4 × 11.8 mm
Leeftijd: half jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): eerste eigenaar.
Factuur en/of certificaat: geen factuur alle boekjes en dozen.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Complete verpakking met het ouderwetse blik ook.
Verzendkosten of afgehaald: verzenden is inclusief. Aangetekend.
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Casio Module 5611
Vraagprijs: 170 euro inclusief verzenden.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.