Te Koop Casio Protrek PRG-100-1AVDR Solar

Verkeerd geplaatst

Maar ben wel benieuwd geworden, dat ik in 't juiste subforum effe een kijkje ga nemen :wink:

Beste marnix.moed,
Indien je mij een mailtje stuurt buiten horlogeforum om zal ik een aantal foto’s sturen.
Mijn emailadres is jh.ros@chello.nl
Vriendelijke groet,
Jan Ros

hoi jan,

je kunt je account laten aanpassen zodat je ook in het verkoop gedeelte advertenties kunt plaatsen…

Voordat u een advertentie op Horlogemarkt.nl kunt plaatsen moet u eerst lid worden van de “Horlogemarkt.nl Groep”.

Om lid te kunnen worden van de groep moet u:

  1. minimaal 6 maanden lid zijn van Horlogeforum.nl
  2. de laatste 6 maanden een positieve bijdrage hebben geleverd aan Horlogeforum.nl, door middel van meerdere nuttige posts buiten het verkoopgedeelte.

Meent u te voldoen aan beide eisen, kunt u in de sectie “Groepen” via “Mijn Profiel” een aanvraag tot lidmaatschap doen. Een Groepsmoderator zal kijken of u voldoet aan de eisen, tot dat moment staat uw status op “In Behandeling”.

Hartelijk dank voor de zeer duidelijke uitleg.
Vriendelijke groet,
Jan

Heb ik ook geprobeerd, maar ik sta al op niet goedgekeurd.
Waarom weet ik niet, maar dat blijft dan altijd zo omdat opnieuw aanmelden er niet bij is.
Misschien weet iemand een oplossing om het opnieuw te proberen?

je kunt altijd henrik een pb sturen …

vouwfietser Schreef:

Heb ik ook geprobeerd, maar ik sta al op niet
goedgekeurd.
Waarom weet ik niet, maar dat blijft dan altijd zo
omdat opnieuw aanmelden er niet bij is.
Misschien weet iemand een oplossing om het opnieuw
te proberen?

“2. de laatste 6 maanden een positieve bijdrage hebben geleverd aan Horlogeforum.nl, door middel van meerdere nuttige posts buiten het verkoopgedeelte.”

Nuttiger wezen en positieve bijdrages leveren :wink:

Denk dat Henrik een PB-tje sturen idd de oplossing is.

Marnix Moed,
Dank u voor deze “nuttige” bijdrage.
Andre