Na lang dubben mag hij gaan. Mijn mooie Doxa Army. Aangeschaft in augustus 2023 en vrijwel ongedragen. Op de stalen band en inclusief de ongedragen DOXA camouflage Nato band en de ongedragen originele Zwarte rubber strap met DOXA sluiting. Zeer compleet en zo goed als nieuw.
Met een dikte van slecht 12 mm aanzienlijk dunner dan de 300t en met een zeer compacte L2L ook heel geod draagbaar voor wat minder brede polsen.
Mag weg omdat hij niet meer past mijn smaak die langzaam wat verandert is naar wat minder uitgesproken horloges. Dus ben je een Doxa fan en zoek je iets aansprekende, iets compleets en zo goed als nieuw, dan is dit wellicht een mooie kans.
Merk en model: DOXA Army
Diameter: 42,5
Leeftijd: 8-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 8-2023
Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: helemaal compleet ( Stalen band, Nato en zwart Rubber)
Verzendkosten of afgehaald: liefst ophalen, in goed overleg.
Conditie (krassen, werking etc): 99%
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2
Vraagprijs: € 2150,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
De nato en rubber zitten nog in de doos. Dus kijk anders hier ook nog even.