Te koop: Doxa Sub200 Professional

Nu het allemaal wat mooier weer wordt wordt het ook weer tijd om wat op te ruimen.
Dus ga ik wat zaken in het blauw zetten die voor andere leden wellicht een mooie kans zijn.
Te beginnen met mijn mooie Ranger, maar mijn mooie oranje Doxa sub 200 mag ook gaan. Hij wint het niet van de 600T, die ik ook bezit, en ik weet dat er leden zijn die voor de vakantie nog een hele mooie vakantieknaller zoeken. Dus wellicht is dit een kans.

Met 42mm lijkt hij op papier groot, maar dat valt op de pols prima mee door de 46 mm L2L.
200m waterdicht en met die mooie oranje kleur valt hij lekker op. de Band maakt het af en wil je moor sportief dan vind ik de zwarte rubber band zowel netjes als sportief.

Hij is helemaal netjes, weinig gedragen. Hij komt op de originele Bor en met de originele Doxa zwarte rubber strap. Die is ongedragen, meteen bij gekocht, maar ik vond de Bor toch mooier.

Merk en model: Doxa sub 200 Professional
Diameter: 42mm
Leeftijd: 2-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2-2022
Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: ophalen en of ergens afspreken
Conditie (krassen, werking etc): 98%
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2
Vraagprijs: € 900,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

25 likes