Te koop: Doxa Sub200T Caribbean sunray

Te koop, geen (in)ruil aanbieden svp:

Merk en model: Doxa Sub200T Caribbean sunray
Diameter: 38mm
Leeftijd: 23.09.24
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2025
Factuur en/of certificaat: Complete set.

Originele doos en/of eventuele accessoires: Complete set, met Doxa b.o.r band (alle links aanwezig) en blauwe rubber band voor 16,5/17cm pols. (rubber op maat gesneden)

Verzendkosten of afgehaald: Verzendkosten voor koper of afhalen in Lelystad of Hoofddorp.

Conditie (krassen, werking etc): lichte gebruikerssporen op de clasp, kast en band zeer netjes.

Soort uurwerk en kaliber: Swiss mechanical automatic, self-winding, power reserve 38 hours, Frequency28,800vph, decorated by Doxa.

Vraagprijs: EUR 1000,- vast!

image

image

image

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

20 likes

Up! Hij komt compleet met BoR en met de Doxa rubber band, die stond niet op de foto’s, maar nu wel!

En een plaatje van het web, kijk dan!!

3 likes