Te koop fantastische Tudor Ranger €1999,-

Te koop fantastische Tudor Ranger 79950

Onlangs deze gave Ranger in een opwelling aangeschaft om hem als GADA te gaan gebruiken, echter hij is zo netjes dat een ander horloge deze rol gaat vervullen.

De algehele staat is echt erg goed. Band en kast zijn super netjes.

Als optie kan Ik hem leveren met een nieuwe zwarte FKM rubber band en eventueel een 1/2 link.
Ik verwacht dat deze 1/2 link niet nodig is omdat de T-fit op de band natuurlijk super goed werkt, maar je weet het natuurlijk nooit.
Fijn natuurlijk om hem als complete set erbij te hebben.

Specificaties
Diameter: 39mm.
Soort uurwerk en kaliber: Tudor inhouse Manufactuur Kaliber MT5402
Leeftijd: 02-2023 (garantie tot 02-2028)
datum waarop het in mijn bezit is gekomen: mei 2026
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, omdoos, factuur, pasje en boekjes.

Verzendkosten of afgehaald: Afhalen in de regio Nijmegen geniet de voorkeur. Ik kan je ook een stukje tegemoet rijden voor een overdracht halverwege.
Conditie (krassen, werking etc): Super netjes, een paar hele lichte bandwissel spoortjes. Ik heb zelf de band nooit verwisseld.
Ik heb alles zo goed mogelijk op de foto gezet.

List €3700,-
Uiterste verkoopprijs een prachtige €1999,-
Gezien de lage prijs geen ruil of inruil.

Ik ben helaas niet gevoelig voor smeekbedes.
De T-Fit band wordt niet los verkocht.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag

23 likes