Te koop fantastische Tudor Ranger 79950
Ik heb deze gave Tudor Ranger gekocht speciaal voor de stalen band die ik op mijn Tudor BB58 Blue ga gebruiken.
Daarom is het voor één van jullie nú mogelijk om deze Tudor Ranger te kopen zonder de originele band. Gelukkig is de Ranger zoals jullie weten een echte bandenslet. Staal een NATO, leer of canvas alles staat hem.
Wat krijg je er wel bij.
-De alom geprezen Forstner Model O band. Een gave degelijke geschroefde band.
De O link past zich door een veer in de 1e link automatisch aan. Dus bij warm weer en is je pols iets dikker dan rekt de band iets op en omgekeerd natuurlijk ook.
De Forstner is niet nieuw maar ziet er echt heel netjes uit en past door de Oyster style perfect bij de Ranger. Extra linkjes zijn beschikbaar.
Deze band kost nieuw USD 180,- ex inklaringskosten en btw.
- Een in nieuwstaat Sirocco Erika MN band ik heb zelf een 17 1/2 cm pols en je hebt zowel naar boven als beneden genoeg ruimte.
Specificaties:
Diameter: 39mm.
Soort uurwerk en kaliber: Tudor inhouse Manufactuur Kaliber MT5402 (COSC)
Leeftijd: 27 oktober 2022.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: mei 2025
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, omdoos, factuur, pasje en boekjes.
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen in de regio Nijmegen geniet de voorkeur.
Verzekerde verzending mogelijk(echt liefst ophalen) risico en kosten voor de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Super netjes, op de caseback een paar lichte swirls en een paar hele lichte bandwissel spoortjes. Zeker geen diepe krassen of butsen.
Verkoopprijs een prachtige €2000,-
Gezien de lage prijs voor deze set geen ruil of inruil. Ik ben niet gevoelig voor smeekbedes en oneerbare voorstellingen.
Prijs zonder de Forstner €1925,-
Prijs zonder de MN Band €1950,-
Zonder de banden €1875,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag