Te koop: Fossil Blue Dive Three-Hand Date met oranje wijzer

Ook dit horloge is op zoek naar wat polsliefde. Let op, heeft 39 gegraveerd op de achterzijde.
Leuk horloge voor de spielerei, om een kleur te proberen of voor een kleine prijs iemand te introduceren in de liefhebberij voor horloges.

Te koop
Merk en model: Fossil Blue Dive Three-hand date
Diameter: 42 mm
Leeftijd: juli 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2024
Factuur en/of certificaat: Ja, digitaal
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee, op maat gemaakt voor pols 17 cm, extra linkjes helaas niet gevonden.
Verzendkosten of afgehaald: ophalen in Den Haag, verzenden €8,25 met track en trace op risico en kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: een zachte €40 euro I.v.m. ontbreken extra links en gravering

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

1 like

:arrow_up: en extra linkjes gevonden. Kan dus volledig op maat gemaakt worden.

En in het kader van het mooie weer: €45 incl. verzending of €37,- bij afhalen in Den Haag.

Fijn weekend allemaal!

2 likes