Te koop: Garmin Venu 2 plus slate

Garmin Venu 2 plus slate.

Omdat ik er steeds meer moeite mee kreeg om altijd maar ‘connected ‘ te zijn draag ik deze al een tijd niet meer. Daarom bied ik deze nu dan ook te koop aan.

Oorspronkelijk is het horloge in juli 2023 geleverd aan degene van wie ik het heb overgenomen eind mei 2024. Ben dus de 2e eigenaar.

Er zit een kleine beschadiging op de bezel bij 6 uur! Het materiaal kan voor mijn gevoel best snel beschadigen!

Diameter 43,6mm

Accuduur Max 9 dagen, afhankelijk van gebruik. Denk dat een dag of 5 meer de werkelijkheid benaderd.

Amoled scherm, zeer mooie kleuren maar soms buiten in felle zon wat moeilijker afleesbaar.

Heb ook een Venu 2S die kleiner is (40mm) maar beter afleesbaar in fel zonlicht in de kast liggen, mocht je daar meer interesse in hebben laat het me dan weten.

Voor alle functies check s.v.p. Garmin.com

Diverse Watch-faces instelbaar via extra app van Garmin, soms tegen betaling.

Merk en model: Garmin Venu 2 plus
Diameter: 43
Leeftijd: juli 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mei 2024
Factuur en/of certificaat: foto van oorspronkelijke factuur beschikbaar ter inzage
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet
Verzendkosten of afgehaald in regio: beide mogelijk, verzendkosten voor koper of afhalen regio 015
Conditie (krassen, werking etc): naar behoren, nette staat, klein krasje
Soort uurwerk en kaliber: nvt
Vraagprijs: € 150
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Nog maar even onder de aandacht brengen.
Goed weekend alvast!