Te koop gevraagd: blauw rubber band Tudor Black Bay 58 Blue

Te koop gevraagd.

Blauw rubber band Tudor Black Bay 58 Blue.

Onlangs heb ik deze gave zo goed als nieuwe Black Bay 58 Blue over kunnen nemen.

Bij het horloge werden 2 rubber banden meegeleverd in de kleuren grijs en zwart,
Deze banden zijn wat ik zo kan zien en voelen van een goede kwaliteit.

Ik ben eigenlijk benieuwd of iemand weet wie de leverancier van deze banden is?

Ik heb al online gekeken en met de vorige eigenaar contact gehad maar ik kom hier niet mee verder.
Dus mocht er iemand een nette rubber band hebben liggen of weten waar deze banden te koop zijn dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Gr. André

1 like

Merkloos /Ali

3 likes

Blauw rubber staat en draagt goed :ok_hand:t2:

Hier ook een merkloze maar goede kwaliteit FKM rubber.

1 like

Goede kwaliteit

1 like

Zealande:

:ok_hand:t2:

3 likes

Zealande is top!

1 like

Let op dat dit een scambedrijf is. Ze kopen de Ali bandjes in en verkopen dit als RubberB, Zealande en Vanguard.

Oh, joh! Zelf geen ervaring mee. Zocht alleen iets dat leek op de banden in de OP. Zal 'm verwijderen.

1 like

Oke top Ed. Ik probeer er mensen voor te waarschuwen want komt soms als optie voorbij voor rubberen bandjes.

Jaar terug ook bijna op de koop knop gedrukt maar toen nog snel even de reviews gaan checken. Pure horror :sweat_smile:

Bizar dat dit al jaren aan de gang is. Zie net nog een reactie van iemand op een forum van een dikke maand terug…

Trustpilot heeft inmiddels iets lopen geloof ik want er kwamen alleen maar slechte (of juist neppe goede) reviews binnen :sweat_smile:

2 likes