Te koop Hamilton Intra-Matic Chronograph H H38429730
Paar maandjes oud en in roulatie gedragen.
Deze prachtige reversed Panda heeft een klassiek design met een moderne twist, waardoor het zowel geschikt is voor formele als informele gelegenheden.
Het uurwerk van de Hamilton Intra-Matic Chronograph is een mechanisch H-51 uurwerk met een gangreserve van maximaal 60 uur. Met 27 jewels en een tikgetal van 28.800
De diameter van de behuizing is 40 mm en de hoogte is 14,35 mm, waardoor het horloge perfect om je pols past.
Referentie: H38429730
Kaliber: H-51 Uurwerk: Mechanical
Horloge functies: Chronograaf, Tachymeter GROOTTE HORLOGEKAST: 40mm Dikte (mm): 14.35
Sapphire glas
Lug breedte: 20mm
Gangreserve: 60 uur
WATERDICHTHEID: 10 bar (100m) Anti Reflection: Ja, binnenkant glas
Super Luminova
Full set geleverd.
Verzenden of ophalen beide mogelijk Risico en verzendkosten voor rekening van de koper.
Staat. Bijna nieuwstaat een haarlijntje op de gepolijste delen of een bandwisselspoortje is niet uit te sluiten.
Aankoopdatum: 15-12-2025 nieuw gekocht.
Inclusief een afgetekende garantie kaart.
Wordt geleverd met de originele zwart leren band.
Een hele gave, paar keer gedragen leren Bulang en Sons racing strap t.w.v. €129,- kan eventueel voor €75,- meegeleverd worden
Let op de racing band zit nu op het horloge en de originele Hamilton band zit in de Bulang doos.
List €2295,- nu voor minder dan de helft.
Verkoopprijs €1095,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.