Te Koop: Hamilton Intra-Matic Panda Chronograph Automatic H384160 overvolle set.

Te Koop: Hamilton Intra-Matic Panda Chronograph Automatic H384160 overvolle set in uitstekende staat.

De Hamilton is naar mijn mening in 95/100 staat, micro-swirls wil ik niet uitsluiten en mogelijk beperkte sporen van bandenwissel maar that’s it. Vorm uw eigen mening, kijk goed naar de foto’s, zij zijn onderdeel van de beschrijving. De Hamilton is van 03/2021.
Ik zie niets op het saffier, de kroon wind soepel op, spring prettig naar buiten na het opendraaien, datum verzet via tijd en via snelverzet (knopje zijkant op 10:00 uur) werken uitstekend. Chrono reset exact naar nul. Timegrapher waarden zijn bijzonder goed, zie foto.

Leveringsomvang: De Intra-Matic op de originele Hamilton mesh-band, de in prima steen verkerende originele Hamilton lederen band op originele Hamilton vouwsluiting en een handgemaakte hagedis band in nieuwstaat op een type Omega vouwsluiting. (‘type’ , niet een originele).
Buitendoos, binnendoos, boekje, garantiekaart, gedateerd en met dealer-sticker.

FAQ
Ik ben niet de eerste eigenaar.
De onderhoudshistorie is mij onbekend
De waterdichtheid is niet gegarandeerd, mijn horloges komen nooit in de buurt van water.

Het verplichte (!) rijtje:

Merk en model: Hamilton Inta-Matic Chronograph Mechanical H384160.
Diameter: 40mm
Leeftijd: 03/2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 02/2025
Factuur en/of certificaat: Gestickerde en gedateerde garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: Zie Leveringsomvang
Verzendkosten of afgehaald: In overleg
Conditie (krassen, werking etc): Zie beschrijving
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch kaliber H-31
Glas: Saffier met dubbele anti-reflecterende coating
Lug width: 20mm
Power reserve: 60 uur
Prijs: Gezien de set en de kwaliteit, €1425,- Geen ruil of inruil dit keer.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

15 likes