Nu het opruimen echt is begonnen komen ook de collectables aan de beurt.
Om te beginnen deze mooie uitvoering van de Hamilton Khaki Field. Een relatief zeldzame Limited Edition van de actiefilm S.W.A.T. waarin Samuel L. Jackon de hoofdrol bekleed.
De rode details en gave originele set maken van deze Khaki Field een extra stoer exemplaar. Het is ook een ontzettend dus horloge dat echt heel mooi op de pols valt.
Het is een van mijn eerste horloges die ik via dit forum heb aangeschaft en heeft de hobby een boost gegevens.
Na aankoop heb ik geheel door Hamilton laten reviseren. Dus hij is in originele nieuw staat.
Vorig jaar zomer nog voorzien van een servicebeurt waarbij batterij en pakkingen zijn vervangen.
Komt dan ook met nog garantie van 2 jaar vanuit Hamilton. Een soort van NOS, maar dan met garantie.
Om helemaal compleet te zijn, het horloge is geleverd op een gladde rubberband en dat lijkt soms op leer, maar is rubber. Ik heb na de aanschaf ook 2 originele en nog originele ongebruikte rubberbanden aangekocht. Die horen ook bij deze verkoop. De doos en verpakking zijn ook geweldig (zie foto’s)
Wellicht voor een ander lid weer een mooie aanvulling op zijn collectie.
Merk en model: Hamilton Khaki Field H684210, S.W.A.T. Limited Edition
Diameter: 38 mm
Leeftijd: ik geloof 2003
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 4-2021
Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, speciale verpakking
Verzendkosten of afgehaald in regio: liefst afgehaald in de regio
Conditie (krassen, werking etc): 100%
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: €450,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Foto’s van de vorige eigenaar.