Te Koop: IWC Pilot's Watch Mark XX, op leer en incl extra IWC rubber strap

Ik heb besloten dit mooie horloge uit mijn collectie te verkopen.
Begin vorig aangeschaft en afgelopen zomer nog op zo een mooie oranje strap gezet van IWC met dat makkelijk vervangmechanisme van IWC.

Draagt heerlijk en met een powerreserve van 120 uur. Een hele mooie kans als je van plan was deze Mark XX te gaan kopen. Hij is (te) weinig gedragen en daarom ook nog in topstaat. Nog vol in de 8 jaar garantie. Samen met een zeer weinig gedragen rubber strap van IWC wat een leuke aanvulling is voor de zomer.

Maar er moeten anderen zaken geregeld worden, dus deze laat ik gaan.

Merk en model: IWC Pilot’s watch Mark XX
Diameter: 40mm Leeftijd: 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 1-2025
Factuur en/of certificaat: alles aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, incl origineel IWC oranje rubber strap.
Verzendkosten of afgehaald in regio: afhalen in de regio
Conditie (krassen, werking etc): 99%
Soort uurwerk en kaliber: IWC 32111, 120u PR
Vraagprijs: €4.750,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

26 likes

Ook deze zeer nette en sportieve Mark XX weer even in de aandacht.

Prijs voor de combinatie met de oranje IWC runner strap naar € 4.600,-

(Kun je voor het verschil de stalen bracelet er zelf bijkopen :wink:)

Ik houd aan.
Hij mag weg en het voelt raar als hij dan blijft liggen.

Ik zet de prijs op 4.500,-.

2 likes

Up,

Nog even naar boven.
Misschien was je net van plan of overdenk je een de aankoop van een Mark XX. Dan is dit migelijk een kans.