Te koop Nodus Sector Pilot
Zojuist ontvangen maar door mijn vorige week binnen gekregen aanwinst gaat deze geen draagtijd krijgen.
Nodus Sector Pilot, prachtig gemaakt met oog voor detail, micro pilot watch uit Amerika, met veel diepte in de wijzerplaat en een mooie maatvoering.
Degelijk geschroefde metalen band met quick release en een gereguleerd uurwerk.
Erg goed en fraai horloge in deze prijsklasse.
Merk en model: Nodus Sector Pilot
Diameter: 39 mm
Leeftijd: mei 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): augustus 2025
Factuur en/of certificaat: garantiebewijs
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet Originele doos en extra nylon band. Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk maar risico en verzenden voor kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat paar kleine plekjes door normaal gebruik, nauwelijks gedragen.
Ik heb alleen de stalen band er op gezet.
Soort uurwerk en kaliber: NH36 gereguleerd, verkoopprijs €250,-
Verzenden of ophalen risico en kosten koper €10,90 verzekerde verzending.
List $500,- ex btw en inklaringskosten.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.