Te koop: Omega f300 Hz De Ville Chronometer 198.0033

Te koop: Omega f300 Hz De Ville Chronometer 198.0033

Te koop aangeboden mijn fraaie Omega f300 Hz De Ville Chronometer, referentie 198.0033, voorzien van de 14k goldfilled bezel. Een prachtig voorbeeld van Omega’s innovatieve stemvorktechniek uit de jaren ’70.

Het horloge is volledig origineel, inclusief de Omega-gesigneerde plexi, en is voorzien van een nieuwe datumschijf. Het wordt aangedreven door het Omega cal. 1250 stemvorkuurwerk, dat bekendstaat om zijn karakteristieke zoemende geluid en prachtig vloeiende secondewijzer.

Sinds de aankoop heb ik het horloge voorzien van een zwart lederen bandje, dat wat mij betreft uitstekend past bij de klassieke uitstraling van het horloge. Desgewenst heb ik ook nog een blauw lederen bandje dat eventueel kan worden meegeleverd.

Voor deze advertentie heb ik deels gebruikgemaakt van de foto’s van de vorige eigenaar. Deze zijn simpelweg van uitstekende kwaliteit en geven het horloge zeer goed weer. Uiteraard worden ook recente foto’s van de huidige staat toegevoegd, zodat een compleet en eerlijk beeld ontstaat.

Merk en model: Omega f300 Hz De Ville Chronometer 198.0033

Diameter: 35,5 mm

Leeftijd: Circa 1973

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): Maart 2024

Factuur en/of certificaat: Nee

Originele doos en/of eventuele accessoires: Nee.

Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzenden is mogelijk. Verzendkosten en risico zijn voor de koper. Afhalen is uiteraard mogelijk in overleg.

Conditie (krassen, werking etc.): Zeer fraaie vintage staat. Volledig origineel, inclusief de Omega-gesigneerde plexi. Voorzien van een nieuwe datumschijf. Het uurwerk functioneert zoals het hoort.

Soort uurwerk en kaliber: Omega cal. 1250 f300 Hz stemvorkuurwerk (Chronometer)

Vraagprijs: € 675,- exclusief verzendkosten.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Een deel van de foto’s is afkomstig van de vorige eigenaar, omdat deze het horloge uitstekend weergeven. Daarnaast zijn recente foto’s van de huidige staat toegevoegd. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes