Te koop: Omega Seamaster ‘Great White’

Dag!

Lang over getwijfeld, maar uiteindelijk besloten om eens poging te wagen.

Mijn - zeer geliefde- witte GMT heb ik een kleine 6 jaar geleden gekocht na een behoorlijk lange zoektocht.
Hij liep niet lekker en ik heb hem direct laten aanpakken door horlogemaker Ronald Prins.
Sindsdien loopt hij als een zonnetje.
Vorig jaar even laten testen op waterdichtheid (geen bonnetje van, maar natuurlijk geslaagd).

Ik heb hem gewoon gedragen en als je goed kijkt zijn er dan ook kleine gebruikerssporen zichtbaar.
Geen deuken of krassen, voor de duidelijkheid.
Hij is nooit gepolijst.

Zo ongeveer alle Seamaster modellen al eens in mijn bezit gehad, maar de witte GMT is én blijft mijn favoriet!

Al een tijd heb ik echter trek in wat anders, namelijk een witte Globemaster.

Ik heb intussen zowel de witte als zwarte GMT, dus ik zou deze Great White graag ruilen tegen een eveneens witte Globemaster.
Naar mijn mening is de waarde vergelijkbaar, dus de voorkeur gaat uit naar een ruil met gesloten beurzen.

Het verplichte (!) rijtje:
Te ruil (dus niet te koop!):

Merk en model: Omega Seamaster GMT
Diameter: 41mm
Leeftijd: Rond 2004
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Eind 2018
Factuur en/of certificaat: Nee.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos en omdoos.
Verzendkosten of afgehaald: Face to Face, bij mij in Baarn of bij jou.
Conditie (krassen, werking etc): Nette staat.
Soort uurwerk en kaliber: Kaliber 1128
Vraagprijs: NVT
(Ruilwaarde doet er niet echt toe maar moet ik verplicht melden: €3500-3750?)

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).












9 likes

Up!

4 likes

Dag!

Omdat er op dit moment een witte Globemaster in het blauwe deel staat - en de deze verkoper geen interesse heeft in een ruil - sta ik open voor een goed bod voor mijn Great White.

Dus zolang deze Globemaster te koop staat geldt: TK/TR :smiling_face:

Up:

Te Koop voor €3.750,-

Bijna-weekendupje!
Pricedrop naar €3.500,-

3 likes

Up!