Leeftijd: juli 2024 In mijn bezit sinds: september 2024 Factuur en/of certificaat: ja Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, full set met mooie compacte Omega-doos alle bijbehoren.
Kan er nog een Artem bij gooien en wellicht een mooie band van Ko die ik hiervoor heb laten maken? Verzendkosten of afgehaald: Kan allebei. Afhalen in de buurt van Utrecht. Verzenden enkel op risico van koper.
Vraagprijs €5750,-
Conditie Horloge is veel gedragen. Dat is enigszins zichtbaar. Meest opvallend is een kras op het saffier op 6 en een behoorlijke kras tussen de lugs. Deze is niet zichtbaar wanneer de bracelet erop zit.
Zoals altijd heb ik dit waarschijnlijk weer veel te eerlijk op de foto gezet. De prijs is hier ook naar.
Nou. Ik ben toch gek ook. Een Speedmaster waar je mee mag zwemmen, waar wellicht de allerbeste moderne band op zit en die je zorgeloos kan dragen, want nog dik in de garantie. Iconisch design en werkpaardkarakter. En dan dubbel saffier met uitzicht op het geweldige uurwerk en het opgelegde logo.
Ja, er zijn wat dingetjes, maar geniet van het horloge en laat dat lekker over een jaar of 3/4 oplossen als je 'm laat servicen.
Cash is king maar ruil is trouwens een optie. Kanshebbers?
Een gouden Connie met doglegs.
Een vintage model uit de Speedmaster-familie.
Silver Snoopie Speedmaster, 321 Speedy of andere moderne exoten.
Een leuke Sinn, bijvoorbeeld een 103 of heul misschien een 993?
Een leuke Sub of SD. Een wat oudere dan liever (5-digit?).
Explorer 40 of 39.
OP met de 3-6-9 op de wijzerplaat of een moderne met een kek kleurtje.
Een GS met een mooie wijzerplaat. Liefste de 40mm modellen, geen champagne.
Een Citizen The Citizen wellicht.
Een Cartier Santos. Santos Dumont zou ook kunnen.
Goed onderhouden Wittnauer chrono zou kunnen.
Ik mis een Lonignes, geen duiker.
Geen Breitling buiten de Navitimer.
Geen Tudor buiten vintage Sub of BB58 of Pelagos titanium.
Geen integrated bracelets.
Iets niet genoemd hierboven maar wat wel heel gaaf is en kwalitatief zich ermee kan meten.
Cash up of down mogelijk. Ik vraag geen hoofdprijs, dat verwacht ik dan ook van een eventueel ruilvoorstel. Graag een concreet voorstel wanneer je een horloge voorstelt, dus wat je qua cash erbij verwacht of wilt geven.
Voor wie twijfelt over de kast; deze is buiten de genoemde gebreken wel gedragen goed. Wijzerplaat is 100% natuurlijk. Band is goed op wat haarlijntjes na op de sluiting.
Nog even wat snelle en te eerlijke kiekjes van zojuist.
Ik ga 1 stapje maken in de prijs en dat is een redelijke stap naar 5600,- Eur. Dan heb jij een koopje en kan ik verder. Deze prijs geldt niet bij inruil en is wel de bodem.