In een klap klaar voor de zomer voor weinig.
Te koop deze zeer fraaie Oriënt Mako 75th anniversary met zonnige blauwe wijzerplaat. Uitgave van slechts 6000 stuks worldwide.
Een enigma van de horlogehobby, echt mooi aan alle kanten (kleur, formaat, kwaliteit, prijs, etc) en toch geen klik. It’s just me…
In vrijwel nieuwstaat, micro swirls wil ik niet uitsluiten. De foto’s zijn zo eerlijk mogelijk gemaakt en maken onderdeel uit van de beschrijving, oordeel dus zelf. Het saffier is smetteloos.
Wordt geleverd als full set en meer dus inclusief de bijbehorende stalen Oriënt band, een nato in mooi bijpassende kleur en een zomers witte Tropic band.
De lederen band behoort niet bij het aanbod.
Merk en model: Orient Mako 75th anniversairy limited edition RA-AC0Q12L
Diameter: 40mm
Leeftijd: ongeveer 2 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2026
Factuur en/of certificaat: boekje met niet ingevulde garantie
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, boekje, stalen band met alle schakels, fraaie nato, witte Tropic, tag.
Verzendkosten of afgehaald in regio: wordt gratis verzonden
Conditie (krassen, werking etc): Zie foto’s en beschrijving
Soort uurwerk en kaliber: automaat
Prijs: ongekend laag en in overeenstemming met de forum richtlijn, minder dan dat ik er voor betaald heb, €239,- inclusief verzending
Geen ruil of inruil
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.