Te Koop: Oris Aquis Lake Baikal LE full set

Te koop aangeboden mijn in mooie staat verkerende Oris Aquis Lake Baikal Limited Edition. Van deze Oris zijn er 1999 exemplaren uitgegegeven, dit is nummer 0163. Het prachtig blauw moet de kleur van het Baikal Meer weerspiegen, het diepste meer ter wereld.

Oris ‘missie om ‘‘Change for the Better’’ te brengen, gaat verder met de release van een krachtig duikershorloge, gemaakt in samenwerking met de Lake Baikal Foundation, een onderzoekscentrum dat werkt aan het behoud van het Baikalmeer in Siberië,’ s werelds diepste zoetwatermeer.
Binnen de Aquis duikersfamilie worden er samenwerkingen aangegaan met organisaties die waterbehoud als prioriteit hebben.
Deze Limited Editions zijn bijzonder zich door de kleine oplage en de speciale kleurstellingen die de kleur van het water weerspiegelen op die speciale locatie.
De Oris verkeert in een hele mooie staat met slechts geringe draagsporen. Kijk goed naar de foto’s, dee zijn zo duidelijk mogelijk gemaakt en zijn onderdeel van de beschrijving. De timegrapher waarden zijn prima voor een niet chronometer, de bezel klikt soepel, kroon en datum werken prima, ik zelf zie geen krassen op de keramische bezel of op het saffier.

De Oris wordt geleverd met buitendoos, binnendoos, papieren, LE boekje, Oris garantiekaart en past een pols van maximaal 19cm. Er zijn geen verdere schakels beschikbaar.

FAQ
Ik ben niet de eerste eigenaar
De onderhoudshistorie is mij onbekend
De waterdichtheid is mij onbekend, mijn horloges komen nooit in aanraking met diep water.

Merk en model: Oris Aquis Lake Baikal Limited Edition 0173377304175-SET
Diameter: 43.5mm
Leeftijd: 09/2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 06/2025
Factuur en/of certificaat: Oris Garantiekaart
Originele doos en/of eventuele accessoires: Zie hierboven
Verzendkosten of afgehaald in regio: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): Zie hierboven
Soort uurwerk en kaliber: Calibre Oris 733 (Basis SW200-1)
Vraagprijs: €1295,- lijkt me aangenaam.
Geen ruil of inruil voorlopig.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

19 likes

Up voor deze prachtige Baikal

5 likes