Te koop: Oris Divers 65 Hölstein Edition 2024

Alhoewel ik 'm pas net in bezit heb, moet de Oris, net als mijn Baume Mercier, er ook aan geloven. Voor mij de speciaalste editie van de Divers 65-lijn, en daarom altijd al hoog op het lijstje. Met heel veel geluk zag ik 'm twee maanden geleden te koop staan, en toen heb ik 'm meteen gekocht. Dit betreft een limited edition waarvan 250 exemplaren gemaakt zijn, en dus vrijwel nooit te koop.

Maar de prioriteiten zijn verschoven, dus te koop. Ik heb er een ‘DeLugs’ bandje bijgekocht, maar dan direct van de leverancier. Scheelde weer 100 euro.

Ben jij iemand die op alle momenten wilt zien hoe laat het is op je horloge? Dan moet je deze niet kopen. Of je moet op kantoor even rechtstreeks onder het licht gaan staan. In de avond buiten even kijken hoe laat het is? Vergeet het maar. Tip: als je je kleding helemaal afstelt op dit horloge, verlies je nooit meer met verstoppertje.

Merk en model: Oris Divers Hölstein Edition 2024 - 01 400 7794 4784
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2024. Wanneer precies? Geen idee, dat staat niet op de garantiekaart van Oris.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Januari 2025
Factuur en/of certificaat: Garantiekaart. Met MyOris garantie tot 29/08/2034
Originele doos en/of eventuele accessoires: Alles aanwezig + extra bandje met vlindersluiting
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzekerde verzendkosten inbegrepen, ophalen regio Alkmaar
Conditie (krassen, werking etc): 95/100 en uiteraard nog vol in de garantie
Soort uurwerk en kaliber: CALIBRE 400
Vraagprijs: € 2750

Heb je vragen of wil je meer dan de vraagprijs betalen? Stuur me dan even een berichtje!

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

(upload://z11NYRBkdBvzQ8SSvdhriwpKPP6.jpeg)

![WhatsApp Image 2026-02-08 at 11.54.27 (8)|375x500]

9 likes