Uit mijn vintage collectie mogen ook een aantal horloges vertrekken. Zoals deze met een waanzinnige blauwe wijzerplaat (blauw schaduw gestreept) en die charmante vierkante kast. Gekocht toen ik mooie vierkante vintage horloges aan het verzamelen was. Aangeschaft op een veiling.
Het is in zeer goede staat, Het uurwerk is zeer nauwkeurig.
Het is een handwinder.
De leren band past perfect bij het horloge aangezien de kleur van de wijzerplaat zowel in de stiksels als in de binnenkant van de band terugkomt. Lengte band met horloge is 23 cm
Op zich is de wijzerplaat gewoon geweldig omdat hij een ongelooflijk mooi kleurverloop heeft
Komt ergens rond 1960-1970.
Merk en model: OSCO S Vintage (70-80)
Diameter: 38,2 mm x hoogte 38,2 mm
Leeftijd: 1960-1970
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 4-2021
Factuur en/of certificaat: aankoopbon
Originele doos en/of eventuele accessoires: alleen bon
Verzendkosten of afgehaald in regio: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): 95%
Soort uurwerk en kaliber: 17 Jewels
Vraagprijs: 250,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.