Te Koop: partijtje van 6 leuke horloges voor een prikkie. (nov / dec 2024)

Ik heb echt veel te veel horloges, dus moeten er een aantal weg. Voor het eerst daarom zelf een verkoop standje gehad op de afgelopen Rikketik. Dat was voor mij een leerzame, zij het ook een enigszins teleurstellende ervaring. De verkoop liep niet zo voorspoedig als ik gehoopt had en dus gingen er weer een aantal horloges mee terug naar huis.

Een aantal daarvan bied ik daarom nu hier op de HF horlogemarkt aan voor een lief prijsje, de bedoeling is dat ze vóór de Kerst weg zijn. Ik heb er meer dan 6 te koop, maar de regels verbieden mij om er meer dan 6 tegelijk aan te bieden, er komen er dus nog meer.

De prijs voor alle horloges is dezelfde en vast (want al super laag) : € 20,-- per stuk.
Mocht iemand geïnteresseerd zijn om het hele lotje in één keer te kopen valt er over de prijs nog wel te praten.

Verzendkosten (aangetekend met T&T per PostNL binnen Nederland) voor de koper.

Geen garantie, maar alle horloges zijn functioneel, sommige hebben wat TLC nodig. Bandjes zijn niet altijd nieuw of van hoge kwaliteit, dus moeten mogelijk vervangen worden. Het aanbod is ook zeer bruikbaar voor reparatie van andere horloges.
Spare parts en/of een donoruurwerk zijn meestal duurder.

Hieronder de lijst met foto, kalibernummer, kastdoorsnede excl. kroon en band aanzet maat.

1. Ancre – FEF 380 – 30mm – 15mm

1. Ankkuri (uit Finland) – AS 1686 – 31mm – 17mm

1. Certina Waterking – cal. 25-36 – 33mm – 18mm

1. Darwil – FEF 82.4 – 34mm – 18mm

1. ES – ST 1950/51 – 32mm – 18mm

1. Eterna Sahida – ETA 2670 – 30mm (over de rechte zijden) – 13mm

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: Zie lijst hierboven
Diameter: Zie lijst hierboven
Leeftijd: alles ca. jaren '50, ''60, '70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): al (veel) meer dan een jaar in bezit
Factuur en/of certificaat: Niet
Originele doos en/of eventuele accessoires: Geen
Verzendkosten of afgehaald: Verzendkosten voor de koper
Conditie (krassen, werking etc): Lopend, gebruikt, aandacht nodig
Soort uurwerk en kaliber: Zie lijst
Vraagprijs: vaste prijs € 20,- per stuk

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierboven staan recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

18 likes

Verkocht via Forum.
Ankkuri, Darwil en ES nog beschikbaar.

1 like