Te koop: Rolex OP41 groen (124300 uit 2025)

Aangeboden mijn Rolex 124300 , groene wijzerplaat uit het jaar 2025, uiteraard full set.

Horloge is een paar keer om de pols geweest voor het maken van een foto. Op de achterzijde is er in sommige kijkhoeken en bepaald strijklicht een haarlijn te zien (is een raadsel hoe dit is gekomen), vandaar conditie 95/100.

Horloge komt als mooie full set en is NL geleverd.

Ik merk dat 2 groene rolexen net iets teveel van het goede is (ik bezit ook een Hulk)

Inruil eventueel een panerai luminor 40/42 in full set en prachtige staat.

Het verplichte (!) rijtje:

Merk en model: Rolex Oyster Perpetual
Diameter: 41
Leeftijd: maart 2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2025
Factuur en/of certificaat: certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set (geen witte sleeve), nieuwe box!
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur persoonlijke afspraak regio Eindhoven of elkaar tegemoet rijden.

Conditie (krassen, werking etc): 9.5/10. Paar keer om de pols voor foto. Achterzijde in bepaald strijklicht een haarlijn (zie foto)
Soort uurwerk en kaliber: Rolex cal 3230
Vraagprijs: 8.150 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

75 likes