Te koop Rolex Submariner Date 116610LN full set in zeer goede staat

Hierbij te koop aangeboden; mijn prachtige Rolex Submariner Date 116610LN.

Het horloge mag weg omdat ik mijn zinnen heb gezet op een ander horloge.

Ik heb het horloge in november 2019 nieuw aangeschaft bij de AD in Nederland. Sinds die tijd heb ik het alleen bij speciale gelegenheden en in enkele weekenden met veel plezier gedragen.

Het gaat om een volledige set, inclusief:

• Binnen- en buitenbox

• Boekjes

• Garantiekaart met kruisjes (zonder naam)

• Kaartmapje

• Groene Rolex hangtag

• Bezel protector

• Extra schakel

De kruisjes op de kaart komen doordat de klant die oorspronkelijk op de wachtlijst stond, ter plekke niet kon afrekenen. Volgens de Rolex-regels moet de garantiekaart dan worden ingevuld. Ik was daarna de gelukkige die het horloge diezelfde dag mocht aanschaffen.

Het horloge is altijd met zorg behandeld en verkeert in uitstekende staat, met slechts lichte sporen van normaal dragen. Er zit 1 klein dof plekje op 1 van de schakels.

Nu mijn oog is gevallen op een ander horloge, mag deze met pijn in mijn hart vertrekken.

Mocht je aanvullende vragen hebben, of meer foto’s willen ontvangen, dan hoor ik het graag.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model:
Diameter: 40mm
Leeftijd: 29-11-2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): november 2019
Factuur en/of certificaat: Factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: Volledige set
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen of af te spreken op locatie
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed, weinig gedragen
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch
Vraagprijs: €11.250,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Uiteraard ook als u extra foto’s wilt ontvangen.

Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

35 likes

Up met een kleurrijk kiekje!

10 likes

In prachtige staat en een volledige set.
Een prijsverlaging net voor het weekend naar: €10.999,-

3 likes