te koop/ruil: Rolex 126610LV Starbucks MK2 mint

Eens kijken wat dit doet :slight_smile:
Er mag een beetje geld uit de hobby (en ik wil wat nieuws ;-), daarom wordt deze te ruil aangeboden. Een goed bod mag natuurlijk ook.

Onderstaand een lijstje met modellen die in aanmerking komen. Stuur me een berichtje met (foto’s van) het horloge en een prijsvoorstel, dan ga ik graag met je in gesprek.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Rolex 126610LV MK2
Diameter: 41mm
Leeftijd: september 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mei 2025
Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set uiteraard
Verzendkosten of afgehaald in regio: n.t.b.
Conditie (krassen, werking etc): zie foto’s, op klein veegje na 99/100
Soort uurwerk en kaliber: 3235
Vraagprijs: €12.999,- (bij verkoop)
Ruilprijs: 13.9k (goedkoopste op chrono in NL uit 2024 of ouder). Uiteraard kunnen we jouw horloge ook zo waarderen.

Het horloge is te ruil (met cash up) voor de volgende modellen. Mijn horloges zijn altijd echt in mind staat, ik verwacht hetzelde :slight_smile:

Rolex 116710BLNR
Rolex 116710LN
Rolex 16610LV Kermit
Rolex 126622 Blauw
Rolex 126610LN
Omega Speedmaster Tokyo 2020 Panda
Omega Speedmaster Reverse Panda 2026
Een Rolex vintage Sub of GMT mag ook

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s (vandaag gemaakt) van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

31 likes

Up;

De ruilprijs is slechts een manier om beide horloges te valideren. Mocht je interesse hebben en een van de gevraagde horloges als inruil bieden, laten we dan vooral in gesprek gaan :slight_smile: Sommige modellen liggen best dicht bij elkaar :wink:

Vraagprijs blijft ongewijzigd, voel je vrij een bod te doen.

2 likes

Tijd voor wat betere foto’s. Deze is echt 99% nieuw :hugs:
Vraagprijs mag naar 12.9k (geen cash)
Voor de ruilprijs geldt nogsteeds: laten we gewoon in gesprek gaan.

15 likes

Hoi!

Voorkeur voor verkoop: 12.850
Ruilen kan voor een batman of sprite (beiden op oyster) met cash van mijn kant.

12 likes

Update: tot komend weekend te koop, anders wordt hij ingeruild

Up. Doe een goed bod

7 likes

Up en laatste prijsaanpassing; 12.750 voor deze full set en praktisch nieuwe Starbucks MK2. Compleet met factuur van Steiner Maastricht

Ik heb een foto van het veegje op de clasp proberen te maken, maar het is gewoon te klein om goed vast te leggen

9 likes