Te koop: Seiko Astron 7B72-0AD0.
Dit horloge wordt verkocht omdat ik deze nagenoeg niet draag. Deze Astron draagt erg fijn, ligt mooi op de pols en is erg licht doordat het is gemaakt van titanium (Comfotex Ti). Daarnaast is het glas van saffier, deze is geheel krasvrij.
De tijd wordt automatisch ingesteld door de radio ontvanger en is daarom altijd zeer nauwkeuring, je hoeft de tijd dus niet zelf in te stellen. Doordat het een solar uurwerk is hoeft ook de batterij niet te worden vervangen.
Merk en model: Seiko Astron SBXY033
Diameter: 39mm
Leeftijd: Onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12/2024, gekocht van een forumgenoot.
Factuur en/of certificaat: Garantiekaart (in het Japans)
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos, 4 extra schakels (nieuw), labels
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden op risico van koper of afhalen in omgeving Alblasserdam.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat en werkt perfect. Weinig gedragen, er zitten enkele lichte krasjes op de 2e schakel van onder de sluiting, op de bezel op 12 uur (4e foto, nagenoeg niet zichtbaar) en op de achterkant van de lugs.
Soort uurwerk en kaliber: 7B72-0AD0 Solar
Gangreserve: Tot 6 maanden bij een volledig opgeladen batterij (of tot 2 jaar als de energiebesparende functie is geactiveerd)
Vraagprijs: €500
Wil je extra foto’s of heb je een vraag? Stuur me gerust een bericht!
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Bedankt voor het kijken!
Mvg, Sven