Te Koop: Seiko Astron SSE053J full set prachtig blauw! €675,-!

Te koop aangeboden mijn Seiko Astron SSE053J1 in uitstekende staat. Jaren geleden gehad en kwam de klik niet, kwam eenzelfde vorig jaar weer tegen en het blauw beviel me toch behoorlijk dus afgelopen tijd weinig maar toch met plezier gedragen. Kan nu door, het moet iets kleiner.

Zoals gezegd bevind de Astron zich in een prima staat, slechts een gering aantallen lichte draagsporen, niets dramatisch. Kijk goed naar de foto’s, zij zijn onderdeel van de beschrijving.
Voorzover ik kan nagaan werken alle functies, houdt de batterij zich prima en laad hij volledig op naar full. Voor verzenden zal ik hem nog een dag op mijn led lamp leggen.

Met de lume kun je je zonnepanelen opladen :wink:

De Seiko wordt geleverd met alle papieren, gedateerde en gestempelde garantiekaart uit 2018, omdoen, binnendoos, niet gebruikte Seiko poetsdoek en alle schakels.

FAQ.
Ik ben niet de eerste eigenaar
De onderhoudshistorie is mij onbekend
De waterdichtheid is mij onbekend, mijn horloges komen nooit in aanraking met water.

Wat aanvullende info:
Fixed ceramische bezel, blauw met 3-letterige wereldsteden aanduiding
Kaliber: 8x53
Kast en band van Stainless Steel
Band (inclusief losse schakels) op volledige lengte
Kastdikte 13.3mm
Kastbreedte 45mm zonder kroon
Dagaanduiding
Datumaanduiding
Wijzerplaat blauw
Solar Powered
100m water resistant
GMT (tweede tijdsaanduiding)
AM/PM aanduiding
Saffier met dubbelzijdig AR coating (de diepte van dit horloge komt daardoor prachtig over).
Perpetual kalender, volstaat tot tot 2100
Zilveren indices, contrasteert heel mooi met de blauwe wijzerplaat
3-voudige veiligheids vouwsluiting met push release knop

Lijst:
Merk en model: Seiko Astron SSE053J1
Diameter: 45mm
Leeftijd: 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 04/2025
Factuur en/of certificaat: Gedateerde en gestempelde garantiekaart.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Omdoos, binnendoos, boekjes/Handy Manual, poetsdoek, alle schakels.
Verzendkosten of afgehaald in regio: In overleg.
Conditie (krassen, werking etc): Zie foto’s en beschrijving
Soort uurwerk en kaliber: 8x53
Vraagprijs: €675,- gezien de staat en full set.

Geen ruil of inruil, de cashflow moet op gang komen…
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

6 likes