Te Koop: Seiko Prospex Speedtimer SSC939P1 Solar full set.

Ter verdere reducering van de collectie te koop aangeboden mijn tweede Seiko Prospex Speedtimer SSC939P1 Solar in fraaie kleurencombi.

Seiko specs: Stalen bezel met tachygraaf aanduiding, waterdicht 100m, energiereserve bij volle lading 6 maanden en hij weegt 158gr met de band op volle lengte.

De Seiko is in uitstekende staat, behoudens een enkele minieme draagspoor kan ik eigenlijk niets vinden, micro swirls wil ik niet uitsluiten. Klik de foto’s aan voor een goede indruk van de kwaliteit.
Het saffier is krasvrij, de kroon werkt prima evenals het datumverzet en de chronograph reset exact naar nul.

De foto’s zijn zo objectief mogelijk genomen, klik ze aan dan zie je het nog beter, ze zijn onderdeel van de beschrijving.

FAQ
Ik ben niet de eerste eigenaar
De onderhoudshistorie is mij onbekend
De waterdichtheid is mij onbekend, ik hou mijn horloges verre van water.

Merk en model: Seiko Prospex Speedtimer Solar SSC939P1
Diameter: 41.4mm
Leeftijd: 03-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 09-2024
Factuur en/of certificaat: Ingevulde, gedateerde en gestempelde garantiekaart van een officiële Japanse Seiko dealer
Originele doos en/of eventuele accessoires: Buitendoos, binnendoos, alle schakels.
Verzendkosten of afgehaald: In overleg
Conditie (krassen, werking etc): Zie hierboven
Soort uurwerk en kaliber: V192 Solar
Vraagprijs: Een sympathieke €495,-
Geen ruil of inruil

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

10 likes