Hallo allemaal,
De laatste tijd was het hier heel onrustig, ik geloof 11 horloges aangeschaft in nog geen 2 maanden. Even op zoek naar wat ik nou wil met mijn collectie en dat wordt steeds duidelijker.
Dat is ook de reden waarom ik deze Speedtimer SSC959 European Limited Edition verkoop. Erg mooi, erg comfortabel maar toch niet helemaal wat ik nu zoek in mijn collectie. Dit is #240/3000 en in uitstekende staat.
Naast de standaard oyster band en de leren rallye band komt er als bonus een massieve jubilee bij met geschroefde links en generieke sluiting alsmede een antraciet grijs leren band met vlindersluiting en quick release springbars, deze past uitstekend bij de grijze subdials. Meer heb je echt niet nodig!
Merk en model: Seiko Prospex SSC959P1 European Limited Edition #240/3000
Info: 39mm in diameter, ruim 45mm lug2lug, 13mm dik, 20mm lugs, saffierglas en 100m WR……een heerlijke dagelijkse alleskunner!
Leeftijd: 07-11-2025 (nog 2,5 jaar garantie)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mei 2026
Factuur en/of certificaat: ingevulde garantiekaart aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: helemaal compleet met 2 stalen banden en 2 leren banden
Verzendkosten of afgehaald: kan beide, eventuele persoonlijke overdracht in overleg
Conditie (krassen, werking etc): uitstekende staat
Soort uurwerk en kaliber: Seiko solar quartz VK192 met 6 maanden power reserve en 24 uurs aanduiding
Vraagprijs: € 625,- inclusief aangetekende verzending binnen Nederland. Huidige nieuwprijs is momenteel € 860,-.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam op en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Wristshots van de afgelopen weken
Bedankt voor jullie interesse!