Te koop: Seiko SARX055
Merk en model: Seiko Presage SARX055, ook wel bekend als de “Baby Grand Seiko Snowflake”. Uitsluitend voor de Japanse binnenlandse markt geproduceerd en inmiddels gediscontinueerd. Een zeldzame verschijning op de Nederlandse markt.
Diameter: 40,8 mm
Leeftijd: Referentie geïntroduceerd in september 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: Januari 2020
Factuur en/of certificaat: Geen factuur tweedehands aangekocht via Japan
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos én omdoos aanwezig
Verzendkosten of afgehaald in regio: Ophalen in overleg, regio Houten of Midden-Gelderland.
Conditie: Goed. Het horloge is tweedehands vanuit Japan aangekocht en draagt dat eerlijk: de kast is licht gepolijst, zichtbaar voor de kritische koper, maar in het dagelijks gebruik zeker niet storend. De band is aftermarket vervangen. Wat de loop betreft: functioneel en betrouwbaar, maar naar mijn smaak mag hij iets strakker lopen. Ruimte voor een revisie is er. Onder fel licht zijn lichte haarlijntjes zichtbaar, maar in normaal licht en vanuit een normale hoek is dit nauwelijks te zien.
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch, Seiko kaliber 6R15 — 50 uur gangreserve, 21.000 slagen per uur, 23 jewels. Met handopwind en secondestop. Saffier glas met super-clear coating. Titanium kast met Dia-Shield superharde coating.
Vraagprijs: € 875
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.