Te koop: Seiko Speedtimer SSC813P

We zijn aan het opruimen. De minder gedragen horloges, hoe leuk, moeten weg. Andere leuke dingen komen er vast voor in de plaats. Deze mag dus ook gaan.

Grab en go. Zit geweldig, staat geweldig, maar voor mij is een witte deal eigenlijk niet wat ik vaak kies.
Ik draag hem op een leren racing band met matching stiksel van de off white lume.
Stalen band zit in de doos. Solar dus geen omkijken naar de batterij.
100m WR dus zwemmen ook geen probleem.

Merk en model: Seiko SSC813P
Diameter: 39mm
Leeftijd: 5-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 5-2022
Factuur en/of certificaat: alles aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, evt heb ik er een hegemonie leen band bij ( zie foto)
Verzendkosten of afgehaald in regio: liefst ergens afspreken in de regio.
Conditie (krassen, werking etc): 98%
Soort uurwerk en kaliber: Quartz Solar kaliber V192, met in de sub dial op 6 uur een gangreserve functie

Vraagprijs: €550,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

25 likes

Even weer onder de aandacht.

Prijs naar 525,-

Oke, ik was aan het opruimen.
Ik zet de prijs op 500,-