Inruilert, mag door want ik heb de Speedtimer al twee keer gehad. Heel fijn horloge, mooie maat, grab-and-go techniek, heel goed afleesbaar.
De Speedtimer verkeert in uitstekende staat, vrijwel geen draagsporen, microswirls wil ik niet uitsluiten, kijk goed naar de eerlijk en zo goed mogelijk gemaakte foto’s, zij zijn onderdeel van de beschrijving en vorm uw eigen mening.
Geen krassen op het saffier of bezel, chrono reset exact naar nul, stalen band op volle lengte en datum wijzigt zoals het zou moeten. Wordt geleverd met volledig ingevulde/gestempelde garantiekaart (02/2025 Japan geleverd).
FAQ
Ik ben niet de eerste eigenaar
De onderhoudshistorie is mij onbekend
De waterdichtheid is mij onbekend, horloges in mijn bezit komen nooit in aanmerking met water.
De Info:
Merk en model: Seiko Prospex Speedtimer SSC915P1 (SBDL099 JDM referentie).
Diameter: 41,4 milimeter
Leeftijd: 02/2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 09/2025
Factuur en/of certificaat: garantiekaart volledig ingevuld en gestempeld
Originele doos en/of eventuele accessoires: Buitendoos, binnendoos, boekje, garantiekaart, resterende schakels, tag, poetsdoekje.
Verzendkosten of afgehaald: In overleg
Conditie (krassen, werking etc): In uitstekende staat, zie beschrijving.
Soort uurwerk en kaliber: V192 Solarquartz
Vraagprijs: €425,- lijkt me een faire prijs gezien leeftijd en staat.
Geen ruil/inruil.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.