Te Koop: Seiko SUN019P1 Prospex Kinetic Chronograph full set met compleet nieuw uurwerk!

Ook dit is er een in mijn categorie search-find-buy-wear-sell-repeat, de Seiko SUN019P1 Prospex Kinetic Chronograph.

De Seiko is in prima staat. Slechts lichte lichte gebruikssporen gezien het type horloge en de leeftijd, absoluut niets ernstigs. De foto’s geven een eerlijke indruk van het horloge, ze zijn onderdeel van de beschrijving, vorm uw eigen mening. Lume is geweldig.

Ik was enige tijd geleden al van plan deze te verkopen maar kon niet echt een goed idee krijgen van de kwaliteit van het uurwerk en de oplaadbare batterij. Aangezien ik een hekel heb aan troep te kopen en helemaal om troep te verkopen heb ik toen besloten door vakman Ronald Prins het hele uurwerk te laten vernieuwen, dus ook de capacitator. Zo kan de koper er weer jaren tegenaan. Uiteraard wordt de factuur meegeleverd.

Het rijtje:
Merk en model: Seiko SUN019P1 Prospex Kinetic
Diameter: 46mm
Leeftijd: 01-2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 07-2024
Factuur en/of certificaat: Garantiekaart, gedateerd en gestempeld
Originele doos en/of eventuele accessoires: Omdoos, binnendoos, boekjes, handleiding, schakel. Factuur plaatsing nieuw uurwerk, uitslag 10bar waterdichtheid test. Maximale pols is ruim 20cm.
Verzendkosten of afgehaald: In overleg
Conditie (krassen, werking etc): Zie hierboven. Zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: 5M85
Prijs: €395,- Prijs is vast, lijkt me fair. Geen ruil of inruil.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

9 likes

Up! Stoer ding

3 likes